whatsapp

מתנות שמפרסמות אותך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כוסות וספלים

    הדפסה על ספל

     

    כוסות עם הדפסה למטרת פרסום הם מתנה שתמיד מתאימה, ומלווה את רובנו לאורך היום.

    כאן תמצאו ספלים עם הדפסה, ספלים עם לוגו, כוסות עם לוגו, במיגוון עיצובים וחומרים שיתאימו להגשת כל סוגי השתייה, בצורה הטובה ביותר.

    ספל או מאג, מקרמיקה או פורצלן, עם כפיות או דופן כפולה מותאמים להדפסת כל מסר שתרצו, גם תמונות…אפילו מאג עם הדפסה המתגלה רק במגע עם מים חמים, או ספל תרמי, רק תבחרו!

    גם הכוסות שלנו מגיעות מזכוכית או נירוסטה, למשקאות חמים או קרים, עם קשית או דופן כפולה, ואפילו כוסות שוט לאלכוהול או כוסות יין וכוסות לבירה.

    ספלים עם עיצוב מיוחד היא מתנה אלמותית שאנשים בכל גיל ובכל מצב בחיים ישמחו לקבל. לא משנה אם זו מתנה לבר מצווה, לגיל 80, ליום נישואין או סתם כדי להעלות למישהו שאתם אוהבים חיוך על הפנים – ספל עם הדפס מיוחד ומלא מחשבה יעשה את העבודה. לכולנו יצא לקבל או לתת ספל כזה, אבל האם אתם יודעים משהו? האם אתם יודעים איך מכינים אותם? כדי להרחיב לכם מעט את הידע על הפריט שכל כך התרגלנו לראות, אספנו לכם כמה עובדות מעניינות על תהליך הדפסה על ספל.

    איך בעצם מבצעים הדפסה על ספל?

    בעבר היו משתמשים במגוון שיטות על מנת לבצע הדפסה על ספל, אך כיום השיטה המובילה בתחום היא שיטת הסובלימציה, שיטה המורכבת מכמה שלבים:

    1. הדפסת השרטוט (גלופה) הרצויה על נייר סובלימציה, נייר ייעודי להדפסה. עסק מקצועי ישתמש בהדפסה בדיו סובלימציה מיוחד המתאים לכך, אחרת ההדפס עלול לצאת לא מדויק ואף עקום.
    2. ציפוי הספל המיועד להדפסה בחומר מיוחד הייעודי להדפסה.
    3. מדביקים וממקמים את נייר הסובלימציה עם ההדפס על הספל בעדינות רבה תוך תשומת לב לפרטים ולכך שהנייר לא מתקמט והגלופה לא נהרסת בתהליך.
    4. לוקחים את הספל עם הגלופה המודבקת אל מכבש חום לסובלימציה ומתחילים בתהליך ההדפסה.

    הדפסה על ספל מחיר

    הכל! תוכלו להדפיס על ספל תמונות, ציורים, משפטים, לוגואים, ציטוטים שמצחיקים או מרגשים אתכם, קריקטורה או כל רעיון יצירתי אחר שיעלה לכם לראש. כל עוד הגלופה דו ממדית ובממדים המתאמים להדפסה- תוכלו להדפיס על ספל הכל.

    האם אפשר לבצע הדפסה על כל סוגי הספלים?

    כיום בזכות טכנולוגיות מתקדמות ניתן להדפיס כמעט על כל סוגי הספלים, לרוב נהוג לבצע את ההדפסה על ספלי קרמיקה או זכוכית, חשוב גם לזכור שכוסות שקופות או כוסות זכוכית דורשות טיפול מיוחד כדי לקלוט את ההדפס בצורה המיטבית והמדויקת.

    אנחנו מקווים שקצת הרחבנו לכם את הידע על הדפסה על ספלים, ומקווים גם שעשינו לכם חשק להזמין אחד לעצמכם או לאנשים שאתם אוהבים. אנחנו ב"ביג מרקט שיווק" נשמח לבצע את ההדפסה עבורכם ולתת לכם את המוצר ברמה הגבוהה ביותר.

    לכולנו יצא להיתקל לפחות פעם או פעמיים בחיים בספל עם הדפסה עליו. לא משנה מה מדפיסים על הספל, החל מתמונה של אנשים אהובים ועד הלוגו של החברה שבבעלותכם, ספלים עם הדפסה היא מתנה גם שימושית וגם יעילה שכל אחד אוהב. אם אתם עדיין סקפטיים ולא ממש בטוחים איך בדיוק הספלים האלה יכולים לתרום גם לכם, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם את כל היתרונות השיווקים והפרסומיים הנסתרים שיש בספלים עם הדפסה שיגרמו לכם לרוץ ולהזמין אותם עבור העסק שלכם.

    אנשים משתמשים בספלים עם הדפסה כל הזמן

    ספלים הם תמיד שימושיים, לא משתנה אם אנשים משתמשים בהם לשתיית קפה או כדי לאפסן את כל העטים שלהם על השולחן במשרד. ברגע השימוש במוצר נהיה תדיר, ומודפס עליו הלוגו או כל דבר אחר שקשור לעסק שלכם עליו: העסק שלכם יישאר בתודעה. גם אם האנשים שהספל נמצא אצלם לא מודעים לכך,  השם והצבעים של העסק שלכם יהיו בזווית העין שלהם כל הזמן, מה שמגדיל את הסיכויים שלהם לפנות דווקא אליכם במקרי הצורך.

    הדפסת תמונה על ספל

    אנשים לוקחים אתם את ספלי הקפה שלהם כמעט לכל מקום, ובכל מקום הם פוגשים אנשים אחרים. בעוד שספלי הקפה המודפסים שלכם "מטיילים" ממקום למקום כך יותר אנשים ייחשפו אליהם ואל העסק שלכם.

    גם תמונות עושות שינוי

    גם הדפסה של תמונות שמעלות זיכרונות מסוימים יכולות לעשות את העבודה, במיוחד אם זו מתנה שמוענקת לעובדים שלכם או למשפחות שלהם.

    ספלים להדפסה

    רוצים להדפיס על הספל את הלוגו של החברה או העסק שלכם? אין בעיה. רוצים להדפיס על הספל תמונה של צוות עובדים מסוים? זה לחלוטין אפשרי. הטכנולוגיה של היום מאפשרת להדפיס על ספלים כל מה שתרצו, עליכם רק להגיע עם רעיון מסודר ואנחנו כבר נדאג לשאר.

    אנחנו מקווים שהצלחנו לשכנע אתכם ולגרום לכם לראות את הפוטנציאל הענק שגלום בספלים עם הדפסה. אנחנו ב"ביג מרקט שיווק" מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו וליצור איתנו קשר במידה ואתם רוצים להזמין ספלים מודפסים משלכם.

    בין הלקוחות שלנו

    מתנות שמפרסמות אותך

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתר קטלוג